.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر:تلاش برای اجماع صد در صدي اصولگرایان

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين گفت: تلاش ما اين است كه به اجماع صددرصدي برسيم يا حداقل به آن نزديك شويم.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازپايگاه اطلاع رساني جامعه اسلامي مهندسين، محمد رضا باهنر دبيركل جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به وضعيت اصولگرايان در انتخابات آتي اظهار داشت: تلاش ما اين است كه به اجماع صددرصدي برسيم يا حداقل به آن نزديك شويم.
وي افزود: به عبارت ديگر ممكن است كه اجماع صددرصدي ميان اصولگرايان حاصل نشود اما مهم آن است كه به اجماع صددرصدي نزديك شويم.
باهنر در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد كه حداكثر اجماع ميان اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري آتي چند درصد باشد، پاسخ داد:
در انتخابات مجلس گذشته به عددي نزديك 90 درصد در اجماع ميان گروه‌هاي اصولگرا رسيديم كه اجماع نسبتاً موفقي بود اما بايد ببينيم كه در انتخابات رياست‌جمهوري چه مي‌شود البته به نظر مي‌رسد كه اجماع 90 درصدي در مورد انتخابات رياست‌جمهوري كمي محال باشد چون قرار است در مورد يك فرد به اجماع برسيم.
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: در جلسات داخلي جامعه اسلامي مهندسين، بحث انتخابات را همچنان ادامه مي‌دهيم و البته همگام با جبهه پيروان خط امام و رهبري حركت خواهيم كرد.
وي در خصوص زمان اعلام مصداق كانديدا بيان داشت: هنوز تا زمان ثبت‌نام كانديداها فرصت داريم البته نهايتاً تا آخر فروردين‌ماه به جمع‌بندي نهايي خواهيم رسيد.
باهنر اضافه كرد: در جلسات جبهه پيروان خط امام و رهبري علاوه بر اعضاي حقوقي عضو اين جبهه كه شامل 14 تشكل مي‌شوند، با جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم و ديگر فعالان سياسي اصولگرا نيز تشكيل جلسه خواهيم داد و ا‌شاءالله به وحدت خوبي خواهيم رسي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.